-

ONSDAG

Kategori: Bilder/Foto

Hej! Vaknade innan min klocka hade ringt i morse, och det är så jävla jobbigt man bara ligger där och väntar på att den ska ringa. Jag hatar det ;) Det var sjukt varmt i morse också, riktigt gött så jag tog cykeln till skolan utan jacka. Yes så varmt var det! Dagen har varit ganska lyn ändå, datasalen på matten (y) Det är fortf varmt ute men solen syns inte, har so prov imorgon så jag måste verkligen träna på det sen, och så ska jag packa och fixa undan här för sen sticker vi till pappa ju! Har fått mina nya linser också btw :) Hahaha, när Gussan kom hem från skolan satte vi oss och kollade på O.C, det sista avsnittet i säsong 1! Fan vad vi bölade, lite känsliga kanske ;) Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sånt, jag hade tänkt börja på säsong 2 också (y) Vi hörs senare. Puss
Det är faktiskt ganska fint med röda naglar, jag måste ha nagelLACK annars biter jag bara. Och som ni kanske ser, bara mascara idag! Gud vad jag är duktig :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: