-

PAUS

Kategori: Bilder/Foto

sitter och pluggar engelska som en jävla jude -.- kan typ 70 av 83 glosor och jag pallar fan inte studa in fler. fraserna kan jag typ och do-omskrivningen är helt okej. men det andra skitet kan ta sig i röven, några verb böjningar kan jag och sen så kommer jag inte ihåg vad jag mer ska lära mig, detta är jobbigt! skulle vilja vara lynlee just nu som kan typ allt utantill ;) hade tänkt ta en paus nu och hoppa in i duschen, har faktiskt hunnit och ta tvätten och käkat kvällsmat nu. blir lite data idag, kommer inte bli att jag sitter här igen fråns 10-11 tiden. vi hörs kanske senare! puss
saknar dom tiderna ♥

Kommentarer

  • lynlee säger:

    haha, jag satt faktist och nästan studade till vårt engelskprov igår, så riktigt allt kan jag inte (a)

    2010-05-27 | 21:29:04
  • linnea säger:

    jag älskar dig så jäääääääävla mycket! <3333

    2010-05-27 | 21:54:03

Kommentera inlägget här: