-

torsdag, yey

Kategori: Bilder/Foto

ääääääääntligen torsdag! torsdagar är typ as lyna, slutade typ 25 min tidigare från biologin och sen hade vi bara brännboll på idrotten så vi slutade halv tre. sen efter det stack jag, patricia, tove, malin och emilia till banken för att jag och patricia skulle fixa sånna biljetter till barnens dag, så nu har jag en sån! :D (y) sen stack vi till bertils för att jag och tove skulle handla milkshake, sen stack vi till skolan igen och väntade på bussen :) åkte med moppe hem från eljaröd, di e najs. haha märkte nyss vilken jävla skillnad det är på farten när man åker moppe och mc ;) nej nu hade jag tänk läsa lite bloggar, sen kolla på OC och sen måååååååste jag verkligen plugga på min engelska, prov på allting imorgon och jag kan ingenting! mah :( JAG HAR HITTAT MIN KLOCKA!!!!
dagens outfit :
pallar inte sätta en sån "HildaLindgren" på bilderna för att det är bara pisse bilder ändå, haha mest så att ni vet ;)

Kommentarer

  • victoria säger:

    vilken dag ska du till barnens dag? :D <3

    2010-05-27 | 19:54:25

Kommentera inlägget här: