-

OM MIN BLOGG.

Kategori: Allmänt

Ni kanske ser att jag fixat en ny header? Vad tycker ni?
Nu har jag även skrivit lite om vad min blogg handlar om, så om ni vill få reda på det trycker ni på min profilbild på vänster sida under "OM". Ni kan följa min blogg med bloglovin, det är bara att trycka på ikonen "Följ bloggen med bloglovin" och så kan ni ställa vilka frågor som helst och få ett snabbt svar med Bloggsvar. Även det hittar ni i vänster sida på bloggen, det går hur snabbt och enkelt som helst!
Nu vill jag att ni ska fundera på om det är någonting ni saknar i bloggen? Någonting jag ska lägga upp mer, eller kanske mindre? Skulle uppskatta om ni vill hjälpa mig :D Berätta på fb, msn, bloggsvar eller som en kommentar. Vad som helst, men hjälp skulle uppskattas :) Det är ju era krav jag vill uppfylla, det är ju ni som läser. Right?

Kommentarer

  • linnnea säger:

    mer kläder, var de kommer ifrån och sånt :D <3

    2010-11-09 | 19:17:55

Kommentera inlägget här: