-

LITE NYTT..

Kategori: Bilder/Foto

Tänkte börja med och berätta att jag fick en ny klocka av mamma i fredags, eller ja.. Hon ville inte ha den rättare sagt så jag tog den :D Och så har jag ändrat om på rummet, även kastat ut en av mina sängar.. Lite sorgset ändå! Och så har jag varit på Bo Ohlsson och köpt hem ett H som lite dekoration :) Bara sådär för att ha något lite personligt eller så. Så nu slänger jag upp bilder på allt, enjoy :
De var det, och idag har jag och mamma även gått en lååång runda. Gud vad duktigt! Har även laddat ner två filmer, så ska nog kolla på någon av dom senare :) Måste även plugga på mitt hemkunskapprov och så kanske jag drar till kyrkan.. Hmm, vi får se! Vi hörs :)

Kommentarer

  • victoria säger:

    jag har med den bilden på oss ttre på vägen :D <3

    2010-10-10 | 22:15:55
  • Anonym säger:

    väggen*

    2010-10-10 | 22:16:35

Kommentera inlägget här: