-

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD!

Kategori: Allmänt

Vad är det bästa du vet att göra ? :D <3
- att umgås med dom jag älskar och fotografera!

hur länge har du bloggat?
- Jag har bloggat sen oktober 2009 med denna bloggen!

har du haft mer bloggar än denna?
Jag har haft flera bloggar innan denna, dock var dom tråkiga och oseriösa. Och då bloggade jag på blogspot.com

vilket är ditt favorit klädersplagg?(bild?)
Och om jag ska vara ärlig har jag inget favorit klädesplagg, dock älskar jag att ha på mig min mysiga takida tröja.
vad har du för kamera? :D (har glömt)
Jag har en Canon EOS 350D! :D

är du oskuld?
-

visst är jag bäst? :D
- nej ;)

Om du skulle få åka på en dröm resa, vart och med vem skulle du åka? Vad skulle du göra?
- antingen ngt fett ställe i USA eller till Thailand. Jag skulle åkt med min bästavän eller min pojkvän eller med ett gäng tjejvänner. Jag skulle gjort massa saker jag aldrig gjort förr, upptäcka saker, fota, bada, sola, njuta, ha roligt, uppleva olika klimat och natur.

Vad vill du jobba med när du är stor?
- Jag har länge tyckt att polis är ett intressant yrke, men också något som advokat eller en fotograf som gör stora resor. Något eget företag skulle också vara fett. Men jag är ganska säker på att jag kommer vara fotograf på fritiden iallafall :)

Vilken är din ABSOLUTA favorit bild du fotat?
- det går verkligen INTE att välja en bild, tyvärr.. får väl visa några av mina favoriter istället:


Om du fick köpa precis vad du vill, vad skulle det vara? (fem saker)
- en enormt bra/fin kamera, dator, resa, skor, kläder!


Säg 3 bra egen skaper om dig själv & 3 dåliga.
- bra: skrattar lätt, (roligt när ngn är skrattig/glad ju), att jag sköter skolan, omtänksam
dåliga: dåligt tålamod, databeroende, slåss (som en reflex, dock inte så hårt men folk stör sig enormt mycket på det)

vad har du för objekad :)))? (L)
- jag chansar på att du menar objektiv? (säg till annars)
Jag har mitt vanliga EFS 18-55mm och så har jag ett SIGMA 50 mm 1:2.8 DG MACRO


favorit mat ?
- kronhjorts kött, klyft potatis/potatisgratäng, sweetchili+cream fraiche sås (stavning) och sallad!

vad heter du på msn?
- [email protected] (bryr mig nt om folk kan se den, för jag accar ändå bara dom som jag känner, mejla om ni vill ngt)

var brukar du köpa dina kläder?
- H&M, ginatricot, JC (ibland)

var brukar du köpa dina smycken?
- H&M, ginatricot, Glitter, JC, Ur&penn, Guldfynd

vad har du för kamera?
- Canon EOS 350D :)

vad har du för objektiv?
- kolla tidigare frågor :)

hur ofta brukar du fota?
- det beror helt och hållet på vad jag gör och vilken dag det är. men oftast någon gång i veckan :)

har du o simon ofta sex?
- det tycker jag helt ärligt inte att du har med och göra, haha!

nät fick du din första mens?
- i femman

hur/när träffades du o simon?
- han firade nyår hos min syster, han sov på mitt rum (jag var inte hemma) sen la han till mig på msn och vi började och snacka. och sen gick vi på samma skola så där sågs vi varje dag! och sen började vi träffas utanför skolan :)

kul med lite frågooooooor? (:
- jadå :)

var vill du bo när du blir större?
- I skåne. Utanför en stad, ändå ganska nära. Ute på landet där det är fin natur. (dock är det vad jag tycker nu, åsikter ändras med åren)

vad vill du jobba med?
- se tidigare fråga

hur gammal vill du vara när du får barn?
- yngst = 25, äldst = 35

allt bra med dig?
- jadå, hoppas det är bra med dig också :)

har du bra betyg?
- hyfsat, har VG i dom flesta :)

ditt bästa skönhetstips är..?
- jag har inget skönhetstips ALLS, i med att jag suger på och ta hand om min egen hud osv.

sportar du?
- nej inte längre! spelade fotboll förr :)

varför började du blogga?
- några av mina kompisar gjorde det, tyckte det verkade intressant. det var skönt och kunna skriva allting man ville någonstans. förr skrev jag mer detaljerat om min vardag/känslor dock. nu är det mest fotona som tar över :)

hur lång är du? :o
- 172,5 cm :)

vilken färg är dina naglar idag?
- mest vanlig färg men lite svart :D

hur många bilder ungefär har du på din dator ? :o
- 7000-8000 :)

hur har du lärt dig fota så bra?
- haha tack! ;) BRA SVAR VA????
nej men jag vet faktiskt inte ^^ självlärd antar jag.

bästa dagen i ditt liv ? :d
- ingen aning faktiskt, jobbig fråga! ngn dag med mina nära och kära :D hihi!

kommer du ihåg när du satt och kissade när det åskade så blev det helt släckt inne på toan så du bara flög upp från toalettstolen ? :D:D
- hahahhahah ja, så fick du gå tillbaka och spola och släcka för jag vågade inte. och så sprang jag med byxorna nere vid knäna ^^ 

favoritämne i skolan?
- svenska, idrott och hemkunskap.

favorit bild du tagit ? :d
- kolla förra frågorna :)

största rädlsa ? :d
- mörker (utomhus) småkryp, "andar/döda människor" såna som i programmet 'det okända'

bästa skämtet du hört ? :D
- HAHAHAHA, ingen aning.
det var en gång en flicka som målade ett staket vitt och det var vitsen (vitt sen)
det var det enda jag kunde komma på just nu, jag vet om att det egentligen finns skämt som är tusen gånger roligare.

Vad har du för kamera?:)
- Canon EOS 350 D, för tredje gången ;)
AVSLUTAD! OM NI UNDRAR NÅGOT ANNAT SÅ FÅR NI JÄTTE GÄRNA STÄLLA NÅGON FRÅGA I BLOGGSVAR :)

Kommentarer

  • cecilia säger:

    SV: Tack så mycket :)

    2011-04-07 | 16:26:08
    Bloggadress: http://cceciliaolssons.blogg.se/
  • iiiiiidaaaaa heeeermaaaaanssooooon säger:

    jag är bäst!

    2011-04-09 | 01:45:27

Kommentera inlägget här: