-

ROCK ELLER METAL? HMM...

Kategori: Bilder/Foto

nu är det såhär att min vän oskar tycker inte att det jag lyssnar på är rock, det är tydlifen 'metal' men vafan? vem bryr sig? jag förstår inte skillnaden ändå. och visst låter det bäst med rock? ;)

har ändrat om på mitt rum, och fått det lite städat! har även hunnit duscha och nu ska jag ringa min älskling och sen ska jag sova. upp klockan sju imorgon, jaaaaadå. får se hur de går ;) slutar halv två imorgon, wiho! vi hörs efter skolan. ha det bra, peeaaaaaaaaaace.

kekke♥

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Det är bara skrik ni lyssnar på, ooooooljud. Som en dammsugare typ :D

    2011-02-27 | 23:11:32
  • victoria säger:

    sv: dålig vana^^ men sure, jag kan försöka sluta med de för din skull ;) hehe ♥♥



    2011-02-27 | 23:51:32
    Bloggadress: http://elinsvictoriah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: