-

2010 - DEL 3

Kategori: Bilder/Foto

AUGUSTI :
drog till jägers för första gången och hade detta vackra pass med mig!
fick nya converse av pappa!
kollade på adept live i malmö tillsammans med axel och oskar
fotade
fick trevligt besök från småland
ett tvillingbesök från eslöv också!
+ att skolan började igen, hade trevliga moppekvällar, fick photoshops cs 5!
SEPTEMBER :

min piercing fyllde ett år!
JÄGERS!
skolan fortsatte
syrran fyllde år så vi drog till forsakar och fotade
- annars hände de nog ingenting speciellt
OKTOBER :

pappa beställde en blixt, wiho
lyckades få långa naglar :0
de va fin himmel
jag och hampus fyllde 14, vi spelade bowling och åt på thai
bokade resa till idre!
NOVEMBER :

gjorde min industrial!!!
julia sov hos mig , en kväll va jag och malin och linnea och kollade på bio! beställde min takida tröja, hade besökarrekord, skaffade bloggsvar, jag jobbade på kuskahusen! va sjuk ett par dagar... oskar va hos mig en kväll också!
DECEMBER :

de va väldigt mycket snö, bussarna va inställda eller så hade vi väldigt korta skoldagar, skönt!
fick min tröja :D
jag hade förfest sen drog vi till tingvalla!
fotade
+ färgade håret, firade jul, umgicks med vänner, firade nyår!!!! osvosvosv!

de va mitt 2010! hoppas ni hade ett bra år, de hade jag :) men detta ska bli bättre!!!!!! HEJ 2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: