-

2011-03-27

Kategori: Bilder/Foto

juste, jag ville bara berätta att igår gjorde jag ett försök på och göra blonda slingor i mitt hår, för att det skulle blir lite ljusare dvs finare. men näää, jag lyckades inte. lite orange och lite jätte blont på vissa ställen, men vafan? jag får antagligen göra om det snart. men när man har haft svart hår och vill ha tillbaka det blonda/ljusbruna så hör det faktiskt till att ha en ful hårfärg i mellan, bara så ni vet asså.

detta är jag idag med min "fina" hårfärg, jag ska kolla när min pojkvän spelar match. och solen skiner och det är jätte mysigt! :D vad gör ni idag?
PEACE

Kommentarer

  • HAIDI HELÈN JAKOBSSON säger:

    SVAR: vad kul att du är med och tävlar! :D nu är det bara att hålla tummarna ;D

    2011-03-28 | 00:10:54
    Bloggadress: http://haidis.se
  • HAIDI HELÈN JAKOBSSON säger:

    SVAR: Nu är måndagens blogg utsedd! Kika in för att se om det blev du :D OM du inte vann så har du nu dubbelchans att bli tisdagens blogg, Jag drar nämligen TVÅ vinnare :D hihi kram!

    2011-03-28 | 12:09:48
    Bloggadress: http://haidis.se

Kommentera inlägget här: