-

2011-05-26

Kategori: Bilder/Foto


bloggtorka.
....... noll inspiration. tyvärr. blir antagligen inte bättre i helgen. ska fira min pojkväns lillasysters födelsedag imorgon och på söndag är det konfirmation i kristianstad. och och och på lördag ska jag vara med världens finaste mollepolle.hoppas min ajfån kommer imorgon! annars får jag väl vänta ännu längre....... men jag klarar snart inte det längre. ska till pappi idag, mys eftermiddag med klassen imorgon i skogen. najs. ganska onödigt inlägg, men självklart vill ni väl veta vad jag gör? hallååååå. ehm, ja. ni behöver iallafall inte bli förvånade om jag inte uppdaterar mer i helgen. vi får väl se! ha det så bra, peaaaCE
(jag skulle nog döda mig själv om jag färgade mitt hår svart igen, men jag är sååååååååhär sugen på att göra det. efter jag dödat mig, skulle min mamma göra det lite extra. men samtidigt, vill jag vara lite mer blond igen, typ min naturliga. vafan..... jobbigt läge va??)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: