-

Photoshoot -

Kategori: Bilder/Foto

Jag och Oliviaskulle fotografera till ett företag. De ville ha Olivia som modell och mig som fotograf. Så vi träffades och försökte ta lite fina bilder i Malmö. Har ingen aning om vi har lyckats bra, men vi ska kontakta företaget nu och sen ska vi få feedback. Vi ska fota vid fler tillfällen, detta var nog mest en test. Men jag tyckte många bilder blev bra i allmänhet, sen om de passade till företaget har vi ingen aning om riktigt. Men man får ju hoppas på det bästa! Kommer lägga upp lite bilder då och då sen vår lilla photoshoot, enjoy!
Alla bilder sen idag är tagna och redigerade av mig. Canon 60D + 50mm f/1.4

Kommentarer

  • Alva säger:

    Gud va fin du är .. ! Sjukt fin blogg så enkel och fin <3

    Kika gärna in min om du har lust och lämna gärna en kommentar om du har lust :)

    KRAM

    Svar: Min kompis på bilden :) Men tack så mycket, kul att du gillar bloggen!

    2013-04-08 | 16:10:20
    Bloggadress: http://alvastohlt.blogg.se/
  • Tanja säger:

    jag tyckte dom bblev fina!

    Svar: tack!:)

    2013-04-10 | 14:31:21
    Bloggadress: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här: