-

LÖRDAG

Kategori: Allmänt

hej alla fina läsare! förlåt för den dåliga uppdateringen, men linnea och antonio var ju här igår. dom följde med mig hem med skolbussen :) kollade på tv och bara slappade hela kvällen, var ute en stund vid bryggan och bara chillade, hur härligt som helst. sommar känslor! somnade redan vid tolv :$ hehe! och idag vaknade vi runt 8 tiden, iaf jag. dom andra två var redan vaknade :) linneas pappa kom direkt för hon skulle till konfan, antonio och jag var ute och gick en runda, sen käkade vi frukost framför tvn sen körde vi honom till bussen. själv gick jag nyss en runda med min lilla kamera :) kanske slänger upp några bilder sen, ska till brösarp och kolla på a-lagsmatchen vid 3 och sen ska jag vara med olivia och lusing (kanske karl) så det blir säkert en trevlig kväll idag också :) vi hörs senare, puss
jag älskar er mina fina vänner

Kommentarer


Kommentera inlägget här: