-

LISTA ÖVER 2010.

Kategori: Bilder/Foto

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fotade med macro objektiv.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget.
3. Vilka länder besökte du? Sverige?
4. Bästa resemålet? Göteborg kanske.
5. Vad var din största framgång 2010? Skaffade jobb typ ;)
6. Största misstaget? Att bråka om onödiga saker med oliven och släppa henne. jag gjorde valet.
7. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyldning och lite sånt smått och gott.
8. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 14 februari? (allahjärtansdag) 
9. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? We no speak americano.
10. Vilket program har varit det bästa på tv? Våra vänners liv
11. Vilken var årets bästa film? Eclipse? ehm, vet inte. haha, Narnia 2 ( såg inte den fråns iår, vet inte när den kom ut. haha)
12. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner
13. Vilken var din bästa månad? Sommar månaderna.
14. Bästa stället du var på/vid? Bland mina vänner, hehe.
15. Vad spenderade du mest pengar på? Klöder och annat smått och gott kanske? Handlade inget speciellt dyrt annars vad jag kan komma på.
16. Vilket var ditt bästa inköp? Om man räknar min industrial som inköp, så den! De var ju trots allt något jag faktiskt betalade ;)
17. Gjorde någonting dig riktigt glad? Simon, vänner, familj.
18. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Om jag ska vara ärlig vet jag inte, jag minns många gånger jag mått skit över olika saker faktiskt. Både och kanske?
19. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat (a)
20. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig, haha.
21. Hur tillbringade du julen? Hos mina kusiner, tillsammans med min familj och mormor&morfar.
22. Blev du kär i år? Yes!
23. Bästa boken du läste i år? ååååh, har läst många bra. Twilight böckerna och böcker från 'Katarina von Bredow'
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar? haha, kan inte komma ihåg :o
25. Något du önskade dig men inte fick? Kanske de, jag önskar mig alltid orimliga saker..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Skolan, hemma med mina syskon&mamma ( inget speciellt ) och på kvällen va simon hos mig.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert massor, haha.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ehm, mycket svart kanske? Iaf på benen, heh. 
29. Vad fick dig att må bra? Kameran ♥ vänner och familj och simon där igen.
30. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? ehm, mycket?
1 : olivia
2 : macro
3 : simon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: