-

.....

Kategori: Allmänt

har duschat nu.. och ätit kvällsmat, bosse & per var här också. världens dödaste kväll? klockan är bara åtta, ingen är social , ingen bloggar eller lägger upp ngt på bdb.. så dött! ska ringa bby ikväll :) han är alltid snackig ;d
har sån bloggtorka typ.. vet inte vad jag ska skriva?

det märks verkligen att jag är kär.. jag tänker bara på honom hela tiden.fast jag vet inte om det beror på det... men det är det enda jag fokoserar på just nu känns det som, jag fokoserar inte på så mycket mer, speciellt inte skolan, många tycker jag har förändrats på senaste tiden. jag orkar verkligen inte med skolan, jag är uppe till ett på natten när det är skola, går upp klockan sex/sju. får ingen frukost i mig och då är man verkligen trött. orkar inte plugga på läxorna längre, tror jag kommer få mitt första ig på kemin... det var bara ett läxförhör men ändå? och jag får skäll av lärarna hela tiden, käftar emot och håller på.. det känns seriöst sjukt, men jag orkar verkligen inte med något annat. har en viktig sak och tänka på just NU, och jag måste verkligen fokusera på det, så skolan är bara OFF just nu........
jag går faktiskt på alla lektioner och sånt, jag skärper mig. är bara sjuuuukt trött eller över dampig. eller så sitter jag bara och glor. men vafan? jag går bara i sjuan. och det är bara på vissa lektiner jag beter mig så..
ville bara säga det....
henkes kommentar i igår ; " haha, det märks hur mycket du tycker om slöjd, fan vad du är uppkäftig! " ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: