-

hiss & diss babe's

Kategori: Allmänt


♥ min piercing! as gött och få slippa läkepiercingen, och snyggt är det också!
♥ när lektioner är inställda, det är bara så jävla skönt!!
♥ min nya mobil, jag vet att jag har hissat den innan. men i helgen fick jag reda på att när man ska lyssna på musik i headsetet så behöver man inte koppla ngt till mobilen, man sätter igång bluetoothen och stoppar i hörlurarna i öronen och sen är det bara att lyssna. hur jävla skönt som helst och slippa alla knutor i sladdarna.
♥ sportlov, det är dags snart fan! 2 dagar kvar i skolan bara, göööööööööööötttttttt

◊ vädret, jag har dissat det hur många gånger som helst och jag gör det igen... jag fick höra att det ska vara vinter i fem veckor till vilket betyder snö och kalle fortfarande :(
◊ sjukdomar. fyfan vad det är jobbigt och vara sjuk, själv är jag bara förkyld. men det är ändå jobbigt!
◊ jobbiga , störiga, sura äckliga lärare som inte tål lite skoj och sånt. vafan kan man inte få göra ngt kul av lektionen och skratta lite? herreguuuuud.... man kan faktiskt jobba också
◊ den nya spanska läraren, ohh. jag tycker inte om henne, asså hon är shysst och man lär sig faktiskt mer än innan. men ändå, hon såå tråkig!

det var det för idag käraläsare :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: