-

nolife?

Kategori: Allmänt

1. Det första du tvättar i duschen? bröstet, asså inte pattarna..
2. Gillar du kaffe?  nej
3. Hur mår du just NU?  rätt bra.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? n
5. Berätta om din senaste dröm? bara för det har jag glömt det... jag som alltid brukar komma ihåg...
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? nej.
7. Vad vill du ha just nu? bby här.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? både och ;)
10. Använder du smileys? yes, vem gör inte? :)
11. Har du träffat någon kändis?  ja
12. Gillar du keso? vad fan är keso?
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? ingen? ;)
14. Hur många länder har du besökt? mellan 7-10 st typ.
15. Är dina föräldrar stränga?  det beror på vad det gäller?
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?  ja
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?  jag är inte på mitt rum, så vad fan kan glittra där då? ;)
18. Brukar du hyra film? nej.
19. Var kommer du vara på lördag?  ingen aning, efter tolv på fredagen antagligen i tomelilla.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej
22. Vad åt du till lunch? ingenting? för lunch är väl sånt man äter på dagen?
23. Har du lockigt hår?  nej, vågigt
24. När grät du senast? ehm... ngn dag sedan tror jag.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ja xd
26. Favoritårstid? SOMMAR
28. Sover du med TVn på? nej.
29. Tycker du att du är gammal? nej ;)
30. Är du mörkrädd? japp.
31. Gillar du ditt liv just nu? jadå, helt okej.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? har jag säkert.
33. Har du bra syn? nej.
35. Vad har du på dig just nu? underkläder, jeansleggings, linne, kofta och ett skärp i magen.
37. Hatar du mer än 3 personer? gör jag säkert.
38. Använder du sushipinnar? nej?
40. Äger du ett vapen? om luftgevär räknas så ;)
41. Vad var det senaste du köpte? pizza.
42. Gillar du ditt hår? ibland.
42. Gillar du dig själv? älskar ;) hahahahah, självförtroende här ja
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma antar jag
44. Hur ofta använder du MSN? varje dag.


inget liv? jag är iaf hemma från tomelilla nu. käkade pizza med gussan på milano, mums. nu ska jag... chilla?
jag saknar bby ;/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: