-

då var en dag till avklarad (y)

Kategori: Bilder/Foto

shuuuuu!
tisdagar är sämst, men denna blev inte så dålig som jag trodde!
bilden var ändå rätt chill, satt mest och snackade.
klassrådet var chill som vanligt, danne är bäst som sekreterare ;) sen var det typ spanska, boooooooring! sen mat + håla. åt en korv bit ;) sen spelade vi typ biljard. sen vare kemi, hade britt så vi slapp provet ;) jag , henke , danne och ante satt ute i korridoren och chilla medans dom andra fick vara i klassrummet. ÄGDA
sen engelska, muntligt förhör sen skulle man skriva om sitt "dreamhouse". sen var det kemi igen! dock bestämde vi oss för att övertala britt att vi skulle göra ngt annat. så vi satt på biblan och chilla och gjorde ngt typ som korsord. tacka mig! (a) sen elevens val. läste ca 20 sidor + att vi fick sluta ca 20 min tidigare! GÖTTT
hade följe med danne hem, har nyss ätit lite fil och nu ska jag läsa bloggar. ciaaaao!
bild sen julafton.

Kommentarer

  • Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

    Men hörredu, läs tävlingsinlägget lite noggrannare så ser du att det står allt det du behöver veta ;)

    2010-01-26 | 16:40:07
    Bloggadress: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här: