-

en dag i skolan avklarad (y)

Kategori: Allmänt

hej finisar! första skoldagen idag då efter lovet, gick ju bra fast det är typ den värsta dagen. så jävla dryga lektioner, först bild, och hon är ju pantad som alla redan vet! sen klassråd i typ 3 min ;) sen var det spanska, ny lärare. alltid lika kul och hålla på med dom. sen var det håla + mat, ät lite makaroner och morötter. sen var det bara en trist lång håla som vanligt då. sen kemi, fett drygt. sen vare engelska, rätt chill ändå. gjorde inte så mycket, sen kemi iGEN! ppapappaaaalllaaaaaaa. sen var det elevensval, har bokläsning. men jag stack bara och lämnade min bok sen stack jag hem. kändes inte lönt och stanna kvar! jag och gussan håller på och laga mat nu, fy fan vad bra det går! hihi. vi hörs senare. puss babes :D

babe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: