-

malinmånshenrikhilda (Y)

Kategori: Allmänt

hej alla läsare! hoppas det är bra med er fast jag har varit dålig på och uppdatera. men vafan, sånt händer ibland. själv ligger jag här med två täcke och fryser satan! tittade på göta kanal 3 igår, roligt faktiskt. jätte många har sagt att den var dålig men jag tyckte den var bra :) och vi hade såklart VIP platser, fett göttigt. och efter bion stack vi till maritza eller vad det heter, jag och malin var jätte hungriga så vi skulle käka. och gissa vad vi tog, EN FAMILJE PIZZA. måns och beckman tog också lite, men vi åt tyå bara 2/3. FAN VAD STOR DEN ÄR! sen stack vi hem till måns, spelade spel, skit skoj och sen sjöng vi singstar, snackade skit och åt natta maud till klockan fyra hos mig! fettigt nice. iaf så har precis malin åkt hem, vet inte vad som händer ikväll. ska iaf äta taco med familjen! vi hörs. ska lägga in bilder också! :D pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: