-

Oliven gästbloggar!

Kategori: Bilder/Foto

Halli hallå Hildas goa bloggläsare!

Olivia mer känd som Oliven här, Hilda är ju ganska upptagen ikväll (men det visste ni ju redan!) Så jag tänkte vara snäll och uppdatera hennes grymma blogg åt henne. Vad har ni gjort idag? Själv har jag gått på stan med Amanda (dock vet ju inte ni vem tjejen är) och käkat god mat, och just nu i detta ögonblicket sitter jag med hårfärg i håret (nej på kläderna... hallå!?!?!?!) Anyway, skulle bara säga att Hilda är en av de vackraste människorna som finns, insida som utsida. Jag skulle offra min högra arm för den här tjejen, vilket ni förmodligen kan förstå med tanke på hur underbar hon är. Men bloggar sen igen när håret är klart, slänger förmodligen in en bild också. Men nu tycker jag ni ska lyssna på den här låten! -----> KLICKA HÄR!

Pusshej leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: