-

don't go.. stavning (?)

Kategori: Allmänt

hej babe's! är hos olivia nu. åkte hem vid 17.26 typ med bussen, sjukt halt var det och gå runder och handla ;) fick hålla i varann som gamla kärringar för fan. haha , åt på favoriten vid fyra tiden. han är så snygg han som jobbar där ;) och sen när vi skulle till bussen så kom där tre fula killar och sa hej, vi bara asgarvade och sa hej. sen stack dom. iallfall så har vi typ nyss ätit mat, julmat. första gången på detta året :) nu sitter jag och tittat på när hon packar, ska hjälpa hon snart. vill verkligen inte att hon ska åka. men sånt är livet när man inte alltid kan få bestämma. har iallafall fått min juklapp nu, vantar & ring. gud var överraskad jag blev ;) haha nej, asså jag var med hon när hon handlade det. men hon fick iallafall sin julklapp också. hon visste inte var det var, hoppas hon blev glad över det. nu ska jag inte sitta här och slösa bort tiden, har mycket att hinna med innan hon ska åka... skriver nog senare , ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: