-

H-A-H-A-H-A-H-A

Kategori: Allmänt

haha, ni skulle sett mig ;) fyfan. först låg jag och tittade på gamla bilder sen öland osv. as garvade till hur man såg ut och hur alla andra såg ut. haha, riktigt roligt. och sen fick jag för mig att ligga upp och ner i soffan, så tittade jag på mammalusinggussan och skulle se vem dom liknade. mamma liknade ngn johan som vi känner, hampus liknade någon oliver och sen när jag kom till emmi bara " du liknar ju ingen? " haha. så började jag as garva ännu mer. asså riktigt roligt, har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när. och det roligaste var att dom andra bara tittade på mig som jag var någon jävla alien? haha! nej nu har jag precis borstat tänderna, ska stänga av datorn nu och sova. puss & godnatt.

Kommentarer

  • diiiiiinbäääästavän säger:

    du är seriöst störd gumman! :D

    but i like it <3

    2009-12-16 | 07:52:32
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: