-

yeah it's winteeeeeeeeer baby

Kategori: Allmänt

har nyss kommit till pappa! här är mycket mer snö än i tomelilla. det är inte säkert att bussen kommer imorgon. vi får väl se! det blir allafall valla på kvällen och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig? och måste bara säga att jag inte kan skicka eller ta emot sms nu när jag är hos pappa för jag har ingen täckning.
och juste, jag och oskar har kommit fram till att vi har träffat varandra förr. fast vi inte har vetat om det ;) i med att jag har tittat på hans träningar med linnea. fast det var katja vi tittade på xd men ändå. fettt nice ändå!
jag har fortfarande ingen aning om var jag ska fira nyår.. det blir något stans med linneaälskling iallfall. nej nu ska jag snart duscha sen käka sen kvällsmat. vi höres. puss! och juste, jag ska göra fransk manikyr senare också i med att mina naglar har blivit ganska långa! fett

OBS ! HELA BILDEN KOM INTE MED

Kommentarer


Kommentera inlägget här: