-

:)

Kategori: Allmänt

haha, jag kan knappt prata. innan när jag skulle skrika på pappa så gick det inte så bra ;)
hilda : pappa ! * försöker skrika *
pappa : va?
hampus : hon säger , pappa !

hahahhahahaha.
hampe fick säga till pappa vad jag sa ;d

har börjat måla i tvrummet nu. men har tagit en paus och ska inte fortsätta fråns ikväll :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
i med att jag vaknade så tidigt imorse så finns det inget bra på tv. men så zappade jag och kom till
barnkanalen. och gissa vad där va, NOAS ISLAND. eller NOAS ARK på svenska då ;) tror jag? dom sa det iaf..

http://www.youtube.com/watch?v=3isFQ4zE_oE !
haha , detta avsnittet vare :) fast på svenska då.
och det är bättre på svenska "ojskiboski" HAHAHAH ! :D

det gick inte och lägga in videon ;s så ni får trycka på länken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: