-

DAGENS

Kategori: Bilder/Foto

Dagens humör: på topp just nu :)
Dagens mående: bra!
Dagens borde: leta upp mobilsladden till datorn.
Dagens frisyr: innan idag nere med 2 klämmor, nu uppsatt med ett pannband.
Dagens smink: mascara och kajal, dock försvinner min kajal på ett ögonblick typ... haha
Dagens klädsel: lackleggings, vitt linne, vit långarmad tröja, blå scarfs och vita fake converse.
Dagens planer: duscha, käka, datan, plugga & fixa på mitt rum.
Dagens materiella vill ha: materilla? jag vill iaf ha... han
Dagens beroende: ehm.. dagens och dagens, men datan.
Dagens tråkigaste: hålorna -.- det är drygt, har ingenting och göra.
Dagens längtan: fredag + helg och sommarlov!
Dagens superlängtan: hm..
Dagens tidning: ystadsallehanda
Dagens låt: får ni senare ;)


ngn vecka gammal bild...

Kommentarer

  • bella. säger:

    Fråga gärna nått i min frågestund! :D

    - svarar på det mästa :D



    jag gillar din blogg, läser den rätt ofta faktiskt, även om jag aldrig kommenterar, men mitt internet har vart konstigt, så ah :)

    2010-04-15 | 19:04:54
    Bloggadress: http://wobuffet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: