-

godmorgon!

Kategori: Bilder/Foto

hej alla fina läsare! ♥
vaknade för ca en halvtimme sen, och olivia stack nyss. solen skiner och det är underbart! sitter här och äter två rostade mackor och dricker oboy, känner hur solen värmer mina händer när jag sitter här och skriver. ååårh det är verkligen vår nu! olivia somnade halv sju imorse typ, jag låg och pratade med henne... sen helt plötsligt sov hon, var det verkligen så ointressant? ;) jag somnade inte fråns lite över sju iaf, smsade med oskar han vaknade ju lite i sju i med att han går i skolan och har inte lov fråns nästa vecka :p och pappa gick upp och åt frukost osv.. det hörde jag ;) hahahaha. nu ska jag käka upp, sen ska jag ta en dusch sen måste jag packa. mamma hämtar mig om ca en timme :) vi hörs senare. puss!
haha old!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: