-

måndag

Kategori: Bilder/Foto

shuu fan! hur är det med er? :D själv mår jag super, är bara lite trött ;) men det är jag fan alltid. hahahahaha (a) dagen har vari ganska lyn för och vara en måndag, syslöjden gick väl ganska bra .... även om jag typ, HATAR DET & LÄRAREN MEST. gjorde fysik prov, som jag bara har tränat på på hålan.. glömde ju att ta hem det över helgen, fick VG på provet på boken 'det finns inga skridskor i öknen' och så fick jag MVG på provet på satsdelarna, det var för årskurs 7. men jag gjorde ett för årskurs 8 för att jag var så snabbt klar med 7ans, fick iaf VG på 8ans :) så jag är nöjd, yes! körde bil lite när pappa hämtade oss från bussen, alla tre körde lite vars. och fy fan vad svårt det är ;) hahahahaha. jag kan verkligen inte, får träna. det är ju ändå typ 2 år tills jag får övningsköra så :p nej nu ska jag läsa bloggar och sen ska jag och gussan kanske ut och gå. vi höres! puss
min och toves lunch ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: