-

HISS OCH DISS

Kategori: Allmänt


♥ - att vara uppe länge och sova länge!
♥ - varm oboy med sprutgrädde, raggsockarna på och mys. och snöen där ute, förstår inte varför alla hatar snö? hmm... det är ju mys?
♥ - spotify, åhhh. det är så jävla härligt och lyssna på musik. och vilken man vill dessutom :D
♥ - benjamin! han fixade ett as ballt program till mig så nu kan jag göra om alla videor till mp3 så jag kan ha dom på mobilen osv.



♦ - slask, uuuuuurk. det är så jävla äckligt! ingen snö alls eller massor. hatar den dära blandningen....
♦ - minus grader! det är ju sjukt kallt ute... jag vill ha snö , men fan heller att det ska behöva va flera minus grader för det. fryser fan ihjäl!!
♦ - priser !!!!!!! men behöver så jävla mycket, eller ja.. vill ha, men allt är så dyrt. som om att jag skulle kunna få ett objektiv, sims3 och en mobil. nejnejnej, det existerar ju bara inte. det kunde kostat 100 kr istället för 4000-5000 kr? (a)

det var allt för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: