-

mina planer inför helgen!

Kategori: Bilder/Foto

fredag:
skolavslutning, sen tåget till ystad där melinda går ut!
sen på kvällen studentfirande för henne i brösarp, sen vid 9 tiden hade jag tänkt och ta en buss hem till tomelilla för att träffa malin och kanske tälta med henne :)
lördag :
ska till julia vid 6 tiden, äter och firar hennes födelsedag där med töserna :) sen nannar jag nog också där, inte helt säkert innu men jag tror jag ska! så det blir iaf mysigt i vilket fall som helst :)
söndag :
om jag nu sover hos julia vaknar jag upp där såklart, sen sticker jag väll hem ngn gång på dagen kanske. så det blir väll som alla andra söndagar att man bara slöar eller så får jag ju hitta på något för det är ju sommarloooooov!!!!! njea... vi får se vad som händer! :D hör av er om ni vill träffas.
det var vad jag hade tänkt göra i helgen, kommer bli super trevligt :D ska försöka hinna med och träffa bebis också. men det löser sig! nu har jag nästan fixat klart allt inför imorgon och hade tänkt och sova tidigt idag så att jag orkar upp imorgon, ska faktiskt upp innan 7 -.- mamma kanske kör oss till skolan, får ju hoppas det om det regnar iaf. men ja vi får se, hoppas att vädret blir kanon! min kamera är full laddad nu så det hänger med mig till skolan imorgon :D nice! vi hörs, puss och godnatt mina fina läsare. hoppas ni får en trevlig helg!(jag kommer ju förmodligen inte att uppdatera särskilt mycket!)

OCH !!!! KOLLA MIN SPOTIFYLISTA, massa nya låtar :D

bild sen förra våren/sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: