-

FREDAG!

Kategori: Allmänt

Hej! Hoppas ni mår bra. Hahah vet ni vad? Jag vaknade klockan 3 inatt, gick ner och åt frukost sen fattade jag att klockan inte var 6 som jag trodde, så jag gick upp och la mig igen. Sen när jag vaknade när min klocka ringde gick jag ner och skulle äta frukost, och då stod där ett glas med oboy. Hahahah så jävla roligt :) Dagen har varit helt okej, tennis på idrotten. Kul :) Stack till boan med mamma efter skolan, nu har jag två nya skor (y) Sen hem och sen ut utanför huset en stund för att träffa en (a) ♥ Skulle egentligen stanna hos mamma och vara i tomelilla och så resten av kvällen men jag orkar verkligen inte på grund av massa olika anledningar så nu är jag hemma hos pappa! Så det blir bara chill här hemma ikväll, antagligen massor med avsnitt av O.C. Och det blixtrade innan och mullrade, mah jag hatar det :( Nu ska jag läsa bloggar! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: