-

snogeholm

Kategori: Allmänt

tjena! hoppas ni mår bra :D här är allt på topp! kom till skolan 7:50 imorse, handlade en mer som jag skulle ha med mig (y) sen skulle bussen egentligen komma 8:30 och vi skulle åka 8:45 men.... bussen kom inte fråns 9:40 och så körde vi dirket, haha så jävla segt. vi fick sitta där och vänta hela tiden också, fick inte ens gå in i skolan :p aja, vi delades in i grupper när vi var framme, först skulle vi baka sån deg som man tar på en pinne och grillar så att det blir en bulle typ (y) sen var det dags för håvning och fiskning, jävla fiskar :o jag som ville få en gädda (H) :D mohahaha. sen var det käk, grillad korv, blörk! sen skulle vi ha sammarbets övningar, lite kul x) sen vandring i typ 50 minuter sen tog vi bussen tbx till skolan igen. sen buss hem här :) kom hem för en liten stund sen, ska ta ngt och käka nu sen ska jag läsa bloggar! puss

och fan vad min tröja/jacka luktar röööööök -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: