-

TORSDAG

Kategori: Allmänt

Hej! Hoppas ni mår bra, det gör jag iaf. Bortsett från att jag är täppt i näsan och har ont i halsen, men det är inte så farligt ;) Vädret är toppen, eller va iaf.. Just nu är det lite muligt och det åskar, men det är ändå varmt och det är skönt :) Skulle faktiskt kunna tänka mig och ta ett dopp någonstans, men det blir förmodligen inte så. Dagen har varit as lyn, jag och Emme stack till bertils efter skolan och käkade milkshake, di e najs. Och så hade på so prov, fick VG :) Sen nästa so lektion kollade på film, Twister tror jag den heter. Jag tycker den är bra, vi har inte kollat klart på den ännu. Satt och fikade lite med Gussan innan så bilder slänger jag upp sen ;) Nu ska jag läsa bloggar sen blir det ett eller två avsnitt av O.C också! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: