-

2010 - DEL 2

Kategori: Bilder/Foto

APRIL :
pappa fick sitt macro objektiv, och jag skulle såklart pröva de direkt!
minnesvärd kväll tillsammans med vännerna!
frasse ponken blev sjuk och gick bort ..
förfest hos malin sen tingvalla!
fotade såklart! umgicks även med mina finaste vänner ♥ + att jag firade valborg med dom bästa! glömmer aldrig den kvällen :) ( det är väl i april man firar valborg?)
MAJ :
mamma köpte en söt tröja till mig
åkte motorcykel till flygrakan och kollade på motorcyklar tillsammans med min farbror
ego bilder då ja..
fotade
va på släktträff
JUNI :

läste mycket böcker
firade midsommar väldigt chill tillsammans med mina vänner, hade även mycket trevligt besök över natten
begravning
slutade sjuan! va även på student fest på kvällen :)
blev svarthårig
och så egobilderna såklart
va beroende av OC
va ofta hos malin på kvällarna och åt morötter och dippa, träffade även simon nästan varje dag!
JULI :

fotade
sköt lerduvor
fotade mer
läste
va på kiviksmarknad 2 dagar, mycket minnesvärda dagar. och så blev de en stund på sjöbomarknad
var i göteborg, gick på liseberg, kollade på handboll, shoppade, grillade och andra mysigheter!
fotade
+ att jag var fortfarande beroende av OC, de va typ mer än 30 grader utomhus,  jag tog sönder min aino och träffade simon nästan varje dag och så va jag mycket med malin!

Augusti, September, Oktober, November och December kommer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: