-

KVÄLLSUPPDATERING.

Kategori: Bilder/Foto

jag har gjort världens godaste hemma gjorda pizza till mig själv som kvällsmat, najs! pluggat har jag inte gjort än... somnade istället! har pratat med min underbara vän i ca 50 minuter, ytterst mysigt :-) fan vad jag längtar tills helgen nu!!!! funderar dessutom på om jag ska börja träna snart, friskis och svettis, aerobic eller vad som helst, jag ligger ju bara här hemma och latar mig... dock har jag tre idrottslektioner denna veckan därav en lite mer än 2 h, men ändå! nu ska jag försöka plugga lite, hoppas de inte går som mitt förra försök. haha! vi hörs.

btw, har ni något förslag på vad jag ska blogga om? mer eller mindre? mer text? mer bilder? mer musik? något jag borde tipsa om? vad ska jag fota? pleeeeeease help me!!!!


oslagbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: