-

ONSDAG 12 JANUARI.

Kategori: Bilder/Foto

värsta natten någonsin... gick och la mig 20:30, somnade väcktes av min mobil som ringde vid 23:00, somnade igen vid 00:30... vaknade 02:03 av en dröm och jag grät som fan, fortsatte och gråta i en halvtimme ungefär och sen somnade jag igen.. och gick upp klockan 6:00 och drog till skolan! fy fan vad hemskt det var, riktigt obehagligt och vakna av att man stört bölar och inte kunna sluta gråta heller. sjukt.

heeeeej! kom hem från skolan för en stund sen, har haft en lagom lyn dag. jag och 3 killar fick lite ledar uppgifter till några 7:or på idrotten i med att jag inte hade några kläder med mig (allt är hemma hos mamma).. haha, dom va helt sega... dom fattade ju inte mycket precis, men jag klarade det bra! :) nu ska jag läsa bloggar, sen ska jag göra lite so och sen blir det kvällsmat. vi hörs ♥
old ph

Kommentarer

  • anna säger:

    sv: jag bor i mörlunda, går i skolan i virserum. hultsfreds kommun, kalmar län, småland. haha :) det finns en backe i virserum, dackestupet. jag går på en friskola som heter prolympia, och där får man inrikta sig på en specialidrott, och då har jag skidor under vintern. så vi åker ca två timmar i veckan :)

    2011-01-12 | 16:16:00
    Bloggadress: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: