-

photobox

Kategori: Bilder/Foto

Har framkallat! Alltid lika roligt att ha massa nya bilder hemma. Men denna gången blev jag besviken, hittade en ny hemsida med massa erbjudande så jag var tvungen att testa! Framkallade som vanligt bilder i liten storlek (11x15 denna gång). Men vissa bilder var beskurna jätte konstigt så bilden i sig försvann, kvaliteten på vissa bilder var också väldigt konstig. (ingen aning om vad det berodde på). Som tur var så var ändå de flesta bilderna okej, så några får nog komma upp på min fotovägg i alla fall. Men jag kommer nog att fortsätta att framkalla på fujidirekt.se istället (som jag alltid gör annars) dom är superbra och jag blir alltid nöjd! 
 

Kommentarer

  • JENNIFER JOHANSSON - FOTO säger:

    Vilka fina bilder! Så kul med framkallningar. Tråkigt dock när det inte blir som man tänkt :/

    Svar: Tack :) Ja det är lite synd!

    2013-08-18 | 20:31:54
    Bloggadress: http://jenjoh.blo.gg/

Kommentera inlägget här: